[BSD] diskless gép

Laszlo Nagy gandalf at designaproduct.biz
2006. Aug. 14., H, 18:50:16 CEST

  Sziasztok!

Beállítottam egy diskless gépet, és a következő dolgok vannak vele:

1. Bootoláskor "operation not permitted" üzeneteket kapok amikora
syslogd meg a  moused létre akarja hozni a pid állományt.
2. Ha elindítom rajta a sysinstall-t és konfigurálom belőle a moused-t
akkor látszik az egér kurzor, de ha sysinstall-ból kilépek akkor eltűnik
a egér kurzor.
3. "Xorg -configure" hatására megjelenik egy fekete képernyő és lefagy
az egész gép.
4. Ugyanez a gép ha vinyóról boot-olok akkor nem fagy le, hanem működik
rajra minden. (moused és X is)

Minden file rendszer nfs-sel mountolok, illetve a swap egy /var/swap
állományban van.

Valaki mondta hogy állítsam be ezeket:

rpc_lockd_enable="YES"
rpc_statd_enable="YES"

de nem segített.

Ilyeneket kapok boot-oláskor:

sendmail_submit: /etc/mail/aliases.db not present, generating

cannot flock(/etc/mail/aliases, fd=3, type=6, omode=4002, euid=0):
Operation not supported

Próbáltam ugyan ezeket a dolgokat egy valódi gépről és egy wmware gépről is. Mindkettőnél ugyan azok a hibák jönnek elő.

Üdv,

   Laci