[BSD] FreeBSD 6.x Intel PRO/1000 driver

Attila Nagy bra at fsn.hu
2006. Aug. 9., Sze, 19:27:53 CEST

On 08/09/06 15:39, Berta Sándor wrote:
> Bocs, nem tünt fel, hogy a fejlécben lappang egy "In-Reply-To:"
Mint minden x440 utáni leveledben:
http://www.hu.freebsd.org/hu/arch/2006/Jul/index.html
:)

> Mint Intel partner, hírlevélben értesítést kapok a "download updates"
> -ről. "Hivatalból" át szoktam nézni a változásokat.
> Gondoltam megosztom a lelkes táborral az örömhír, hogy az Intel
> hardverekhez nem csak vindózos és Linux-os driverek vannak.
> Ez a 6.X sikerét jelzi. Gondolom én.
Két Intel NIC-hez (em, ixgb, előbbi kb. 5 éve létezik) van Intel által
írt és annyira azért nem karbantartott driver.

Ez azért a hardver-portfóliójuk elég kis részét fedi le.

Ahogy elnéztem, van két-három emberük, akik néha foglalkozgatnak
FreeBSD-vel. Hogy ez hivatásuk, vagy csak hobbiból csinálják (van ilyen)
nem tudom. Ha előbbi, szégyelljék magukat (pontosabban az Intel, amiért
csupán ennyire képes egy "viszonylag elterjedt" PC-s szerver OS-sel
szemben), ha utóbbi, akkor pedig köszönjük nekik, hogy értünk dolgoznak
a suttyó munkáltatójuk ellenére is. :)

Egyébként igen, mint minden, ez is embereken dől el. Cégen belül és
kívül. Én például rendszeresen FreeBSD-t hagyok az Intel által küldött
tesztgépeken és ha értékelést kérnek, ezt emelem ki.

Lássák, hogy ez az OS azért használható valamire, még ha nem is túl
sokra. :)

A 8 core-os (16 virtuális processzoros HTT-vel) gépükön mindenesetre a
Linux hanyattesett, csont nélkül csak a Solaris volt képes kezelni, a
FreeBSD-ben pedig csak egy picit kellett változtatnom. Ott vettem észre,
hogy a FreeBSD-s topban hexában számolják a procikat. :)

--
Attila Nagy                                   e-mail: Attila.Nagy at fsn.hu
Free Software Network (FSN.HU)                 phone: +3630 306 6758