[BSD] DHCP (isc) management kerdes

NewHope hunvagyok at freemail.hu
2006. Ápr. 11., K, 21:40:07 CEST

Hello Mindenki,

Olyan kerdesem lenne hogy van e vmi project vagy script amivel automatikusan
lehetne az expired lease-hez tartozo reservationt torolni  flat filebol.
(csak fix MAC-IP
scope van)

A gondom az az hogy nagy a site, 3 subnet es laptop userek alt.
odavannak hetekig
majd hoznak vissza par spyware-t meg miegymast. Neha a Norton Corporate nem
tudja frissiteni a klienst hetekig igy nekem muszaly vhogy letiltani
automatikusan mielott
csatlakozik ujra.

Esetleg vmi jo kis web based interface amivel ki tudnam adni a help
desk-nek a
menedzsmentet?

Neztem a freshmeat-et meg a sourceforge-t is de amit talaltam es jo lett
volna mind
MySQL-ban tarol dolgokat ami nem tetszett.

 vmi 5let ?

Koszi

Adam