[BSD] DNS hacking

Oroszi Krisztián kriskros at vnet.hu
2005. Okt. 31., H, 15:20:04 CET

Sziasztok!

A következőhöz keresek anyagot:

Szeretném elfogni és feldolgozni a hálózaton száguldó DNS kréséeket és válaszokat.
Az elfogás még menne is. (pcap, tcpdump stb).
De szeretném feldolgozni és úgy hozzáférni az eredményhez mintha mondjuk a gethostbyname() vagy getaddrinfo() adná vissza.
Elfogni eltudom a kérseket/válaszokat és hexa -ban még azt is megatlálom melyik DNS mező hol van.(tcpdump -xx -n -i <interface_name>).
Csak a DNS válaszok hossza kereséstől függően változhat. Ezért programból feldolgozni nem olyan egyszerű  dolog. Dehát gondolom a rendszer is valahogy megbírkózik ezzel. Elkezdtem a forrásban túrni. A gethostbyname() forrásáig jutottam amit nem igazán látok át.

Szóval valami anyagot keresek ami erre rávezet.

Ha nem ez az a lista ahol ilyen után lehet kérdezősködni akkor elnézést. Melyikre irjak?

Köszi!

Üdv
KRisz
alias VoYa