[BSD] pkgsrc - keresztforditas

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2005. Okt. 25., K, 14:57:02 CEST

a pkgsrc - legalabbis NetBSD-n nem igazan alkalmas arra, amire gondolsz.
a legjobb az lenne, ha tudnal olyan kornyezetben forditani, mint amilyen a kivant
architektura. (szigoruan NetBSD-re ertettem az elobbieket)

kemeny buheraval letre tudnal ugyan hozni egy olyan kornyezetet, amely
tul azon, hogy keresztforditja neked a kulonbozo gepre valo kernelt stb.
meg a pkgsrc forditasaban is resztvenne...de ez elegge korulmenyes dolog
volna.

amugy meg egy sor idegorlo hiba is elojonne a kulonbozo dependency-k
cpu fuggosege miatt - megha a fentebb emlitett kornyezet ki is alakulna.

szoval felejtosre kellene venned a dolgot. legalabbis egyelore.

udv
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 243-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.