[BSD] IMAP szerver méretezés

rhiannon at nydus.hu rhiannon at nydus.hu
2005. Okt. 21., P, 20:07:20 CEST

>   Mennyi van egyidejűleg a szerveren? Az a 2000 felhasználó mind olyan
> állat, mint én és napi 4000 leveles forgalmat generál levlistákkal, vagy
> olyan, mint a kollégám, akivel csak a MAILER-DAEMON levelezik? :)
>   Kevés az infó. Vírus és spamszűrés lesz? Akkor egy P4-3G elszöszöl
> 500-1500ms időt egy-egy levéllel. A POP3 nem terhel, az IMAP attól
> függően, hogy mennyi levél van a szerveren. A webmail pedig szintén attól
> függ, hogy mennyire és milyen és mivel.
>   PC-re van pénz, vagy szerverre? :)
bocs, hogy nem mondtam tobbet, de foleg ezen filoztam ma és mar a lenyeg
nem jut ki belolem :(

olyan 200 egyideju kapcsolat lesz, de 150-200 useren kivul nem jellemző a
hasznalat. Nos en ált. nem a funkció alapjan nevezem el a gépeket :).
viszont a pénz az gond. Főleg azert erdekel a dolog, mert ha nem latom
biztositva a dolog kivitelezhetőségét akkor nem vallalom be. Most novellen
megy a dolog, de akkor ha megbízhatóan nem lehet átállni hw miatt, akkor
nem valltok.

Rhiannon