[BSD] nehany process -t nem tudok leallitani

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Okt. 17., H, 15:05:43 CEST

On Mon, 17 Oct 2005 13:28:31 +0200 (CEST)
"Adam Papai" <wooh at wooh.hu> carved into electrons/véste elektronokba:

> xkill-t probaltad mar? Vagy nezd meg milyen statuszban van a process.
Nem, de kösz a tippet, legközelebb megnézem. Nota bene nem sokat várok,
ha már egy root-os kill -9 nem segít, de hátha!

> Ha Z akkor felejtos.:)
Nem tudom, h másnál is így megy-e, de nekem normális elindulása után
is mutat egy zombit, normál leálláskor az el is tűnik. Probléma esetén
marad a zombi, a processek között pedig kikillezhetetlenül a
soffice.bin.