[BSD] Hálózati kérdés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Okt. 6., Cs, 14:33:29 CEST

Halihó!

  Adott egy iskolai szerver, és 192.168.x.y jellegű IP cím kiosztás, ahol
az 'x' a gépterem száma, az 'y' a gép száma. Olyan megoldás van-e, hogy a
gépekre telepített VNC-t egy 10.1.1.x tartományból el lehessen érni a
FreeBSD szerveren át a szerver publikus címíről? Nem akarok teljes
routolást, tehát valamiféle portforward kellene, de megakadtam az
ipnat-al. Linux alatt már csináltam ilyen oda-vissza kapcsolatot (SNAT és
DNAT használatával), de nem tudom, hogy ezt az ipnat hogy tudja
megvalósítani... tudtok segíteni?
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu