[BSD] egérgő

Kúti Zsolt kuti at cetelem.hu
2005. Okt. 6., Cs, 08:48:16 CEST

Sziasztok!

Meg vagyok én áldva ezekkel a görgőkkel. Sem az otthoni Samsung
optikai,  sem a munkahelyi HP-s egerem görgőjét nem bírom hadra fogni.
Mind konzolon, mind x-ben rendesen műxik a többi része, csak a görgő
nem.

Azt már megtaláltam, hogy az rc.conf-ban kell az aktuális device-t
megmondani, az x-ben pedig a sysmouse-t, hogy  összeütközés ne legyen.

Azt is olvastam, hogy a görgőnek először a konzolon kell tudni működni,
ha ott nem megy, akkor a virtuális egér (moused) már NEM tud mit
átpasszolni a symouse-nak.

A benti gépemen:
rc.conf:
moused_enable="YES"