[BSD] Három kérdés:

Balazs Pocze banyek at zpok.hu
2005. Nov. 21., H, 15:02:07 CET

Sziasztok!

Rég nem volt a kezemben FBSD, most akadt, és rögtön belefutottam 3
kérdésbe (bár ebből az egyikre mintha tudtam volna korábban a választ :(
) Ez most amúgy 6.0
szóval:
1, Ha fel akarok tenni egy portot, akkor hogyan tudom megnézni, hogy mit
akar feltenni még magán kívül? Mint amikor debianon apt-get install-ok,
akkor előtte látom, hogy miket akar még feltenni.
2, Ha telepítek portsból, akkor sokszor kiír mindenféle okosságot az
install végén. (Mittomén, pl. ha felteszem a couriert, akkor szépen
leírja, hogy mit tegyek a mailer.conf-ba ahhoz, hogy ezentúl az legyen
sendmail helyett) Hogyan tudom lekérni újra ezeket az üzeneteket?
3, Megcsináltam a handbook szerint a gmirroros RAID1 installt, de mégsem
megy. A reboot után feláll a rendszer:

artemis# mount
/dev/mirror/gm0s1a on / (ufs, local)
devfs on /dev (devfs, local)
/dev/mirror/gm0s1d on /tmp (ufs, local, soft-updates)
/dev/mirror/gm0s1e on /usr (ufs, local, soft-updates)
/dev/mirror/gm0s1f on /var (ufs, local, soft-updates)

de ha mondok neki ilyet:
artemis#gmirror configure -a gm0
akkor ilyet szól nekem:

'Not all disks connected'