[BSD] 6.0-RELEASE ISO

Gábor SEBESTYÉN segabor at gmail.com
2005. Nov. 5., Szo, 00:08:28 CET

On 2005.11.04., at 22:52, Adam Szilveszter wrote:

> Amit viszont en nem ertek: arra a 15 percre miert nem lehet egy
> "rendes" billt radugni a cuccra, vagy headless installt csinalni
> egy masik geprol.
Nincs "rendes" billentyűzetem :) Az iBook-nak beépített, ill. van
egy BT klavim. Valahol porosodik ugyan egy PS/2-es IBM klavi, de az
itt nem sokat segít :(
Headless installt most nem erőltetem laptopra. Majd ennek talán
később nekifutok az iMac-en... :)

Hozzáteszem, az Ubuntu - habár szintén nem okés a BT támogatása,
de - felismeri az iBook billentyűzetét, még telepítéskor is ...
ez van.
Üdv!
	Gábor

> P.S. Es ne mondja nekem senki, hogy az Apple tamogatja az installt
> BT-s billentyuzettel is, mert akkor maris lesz egy nagyszeru peldam a
> "tokeletesen felesleges helypazarlas az install mediumon" esetre.
PS: Az Apple támogatja a telepítést akár BT-s billentyűzettel is.
Különben hogy telepítettem volna fel a Tigert az iMac G5-ömre? :))))
A példádat viszont nem vágom ...

"Élveteg dalnok, kinek dala olvatag, ettől lesz a tej alvatag!"

--------- következő rész ---------