[BSD] 6.0-RELEASE ISO

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Nov. 4., P, 22:52:54 CET

On Fri, Nov 04, 2005 at 10:01:32PM +0100, Zahemszky Gábor wrote:
> Ebben nem vagyok teljesen biztos. Mintha a 6-os ágban épp azért jelent
> volna meg a vkbd driver, hogy lehessen ilyen csacskaságokat is csinálni.
> Csak mintha a bthid támogatás nem lenne teljesen kiforrott a fejlesztője
> szerint, ezért nincs bekapcsolva a make world-be. De kézzel bele lehet
> heggeszteni (cd /usr/src/usr.sbin/bluetooth, és a bthidd és a
> bthidcontrol kell neked), és el lehet kezdeni játszani vele. Persze kék
> képernyőn ez nem sokat segít ...

Ami telepiteskor meglepoen keveset segit. Amit viszont en nem ertek:
arra a 15 percre miert nem lehet egy "rendes" billt radugni a cuccra,
vagy headless installt csinalni egy masik geprol.

P.S. Es ne mondja nekem senki, hogy az Apple tamogatja az installt BT-s
billentyuzettel is, mert akkor maris lesz egy nagyszeru peldam a
"tokeletesen felesleges helypazarlas az install mediumon" esetre.

BSD: An Operating System, Not a Religion.