[BSD] shut down

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Május. 29., V, 10:58:49 CEST

Szia!

On Sun, May 29, 2005 at 09:34:11AM -0000, pub wrote:

> Sziasztok!
>
> Nem kizart hogy a lista altal boncolgatott problemakhoz kepest nuansznyi a
> sajatom, de egyelore csak ilyen van:)
>
> Ez itt egy pcbsd egy kdevel, es a jelenseg hogy az istennek sem hajlando
> leallni vagy ujraindulni, pedig esetenkent szeretnem.
> Mindegy hogy terminalbol vagy a kde gombjaival probalkozom, a monitort 5
> mp utan leteszi standbyba, s onnantol kezdve csak a reset gomb segit.
> Talalkozott valaki mar ilyesmivel, s ha nem meri-e tagadni?;)

Szerintem ez ACPI tema lesz, probald ugy inditani a rendszert, hogy
nincs ACPI tamogatas. Ezt az inditaskor tudod elerni ugy, hogy amikor
szamol 10-tol akkor a space-t nyomod es a keletkezo prompthoz beirod,
hogy set hint.acpi.0.disabled=1 es aztan megnezed mi van. Ha ezt tudjuk
akkor tovabb lehet majd menni.

BSD: An Operating System, Not a Religion.