[BSD] Sajat ISO keszites mas verzio alatt

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Május. 28., Szo, 21:52:36 CEST

Szia!

On Sat, May 28, 2005 at 09:03:03PM +0200, Sztankay Zsolt wrote:
> Bar a gep elindul, de RAID kartya metaadatait nem tudja kezelni a
> legutolso letoltheto 6-os snapshot ISO (2005 Marcius), viszont azota az
> ATA-mkIII bekerult a forrasfaba, ami elmeletileg kezeli. Namost
> logikusan szeretnek egy sajat boot lemezt kesziteni a leguccso CURRENT
> verziobol. A *kerdes*, hogy 6-os lemezt tudok-e kesziteni 5-os rendszer
> alatt?

Hm. Forditva mennie kellene, elvileg igy is, mert olyan foldrengeto
valtozasok nem voltak az 5.x es a 6.x kozott, hogy abszolut API/ABI
tores lenne.

> Eddig  tobbszor probaltam es persze a vegen, mondjuk 3 ora mulva ad
> hibat.

Gondolom akkor elegge feltuno volt ahhoz, hogy felird a hibauzenetet :-)

> Eddig securelevel 2-on volt a rendszer, emiatt lehet, hogy par
> dolgot nem tudott megcsinalni a chroot-olt teruleten, most securelevel
> 0-an probalom. Amig csinalja, gondoltam felteszem a mar emlitett
> kerdest... :-)

Hat igy biztosan jobban fog menni. A securelevel 2 egy kicsit tenyleg
tul agressziv ilyesmihez (meg a gep rendes hasznalatahoz is :-)

> Ja, egy bonuszkerdes. Hogyan tudom kiirtani, hogy ne irja ki a cvsup a
> SetAttr problemajat millioszor? Rakerestem es talaltam egy olyat, hogy
> -s kapcsolo, hat az nem segitett. Talaltam egy 'grep -v' megoldast is,
> azt nekem meg nem elegans. Vagy egyszeruen ez egy olyan hiba, amirol
> tudnom _kell_... ;-)

Pontosan milyen problemarol beszelunk?

BSD: An Operating System, Not a Religion.