Linux a szabvany? volt: Re: [BSD] Re: halozat nem megy

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Május. 24., K, 21:33:00 CEST

On Tue, May 24, 2005 at 09:05:39PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> Ezen kívül azt is tegyük hozzá, hogy a Korn-shell is tud tömböket
> kezelni. A C-shellről nem is beszélve :-) És ez a kettő azért elég sok
> rendszerben benne van, a ksh pedig majdnek korrekten sh-szintaxisú is.
> De ez a bash = sh ez tényleg jó :-)

Allitotta vki, hogy jo? Nemjo. Azt fikazod, hogy van 1 ember, ir vmi
scriptet, az o linuxos rendszerere, ami a legtobb linuxos rendszeren
szepen mukodik is tobbnyire, aztan pa'. Ha vkinek nem teccik, portolja
a sajat unixos rendszerere, vagy rakjon fel bash-t, vagy csinaljon
amit akar.

Az a set +o emacs vagy mifene peldad meg igazan elmosolyogtato, imho
nem ez a merceje egy adminnak, hogy menyire vegzi jol a munkajat, vagy
mennyire nem, hogy mennyire ismeri a shelljet. Legalabb annyira
tetszik, mint amikor a "unix felhasznaloi tanfolyamon" azzal kezdenek,
hogy az editor az vi es azt atommod tudni kell.

tompos

ui.: Amugy szerintem szornyu unalmas ez az egesz. Mindenki hasznalja
azt, ami jol esik neki. De itt fikazni a dolgokat, nos annak se eleje,
se vege.