[BSD] skype problema

Laszlo Nagy nagylzs at freemail.hu
2005. Május. 24., K, 20:54:58 CEST

> És miért nem jó neked az, hogy a skype direktben a dsp -t használja?
> Meg a zenelejátszó is.
> HINT: sysctl -w hw.snd.pcm0.vchans=4
> és máris lesz neked 4 paralel használható, oprendszer által mixelt
> hangeszközöd, és máris kit érdekel az esound, meg az arts.
> (/dev/dsp0.? )

En azt csinaltam hogy turkaltam kb. 500Ft-ert egy hasznalt PCI-os
hangkartyat. Telefonalasra tokeletes (lenne), mert ott nem fontos a
minoseg. Nem foglalja a procit sem. Na de ilyet ki latott!
Ujrainditottam a gepet es most mar annyira sem megy a skype mint eddig.
Ujrainditas elott csak siman nem tudtam telefonalni, chat-elni igen.
Most meg ezt irja ki:

earth# skype
ELF binary type "3" not known.
skype_bin: 1: Syntax error: "(" unexpected
earth#

Az ujrainditas elott nem forditottam uj kernelt, es az rc.conf-hoz sem
nyultam.
Pedig ugy tunik mintha a Linux compatibility mode-ot hianyolna. Jol latom?

   Laci 2.0