[BSD] Re: Re: halozat nem megy

Kassai Istvan kako at zhnet.hu
2005. Május. 24., K, 19:02:35 CEST

Bocsi, hogy az elozo level rossz targgyal ment el, elneztem.

/etc/nsswitch.conf:

group: compat
group_compat: nis
hosts: files
networks: files
passwd: compat
passwd_compat: nis
shells: files

resolv.conf:
domain	kako
nameserver	192.168.150.254

A pontos hiba amit a watchdog ir:
vr0: watchdog timeout

netstat -r hozza a routing tablat, -ss valami statisztikat, de mivel
kopizni nem tudom objektiv okokbol, ezert nem mellekelnem.
Mindenesetre a notebookomra is felraktam (ugyanez a halokartya tipus
vr0) ugyanugy nem megy:-)

ifconfig -a
a vr0 interface-t active-nak, runningnak hozza, es mint emlitettem,
eszreveszi, ha kihuzom a kabelt, 10M-s portba dugom stb.

ha a notebookkal sniffelem egy cross-kabelen keresztul a gepemet, akkor
kiderul, hogy egy bit nem sok, de annyi sem hagyja el a halokartyat.