[BSD] skype problema

Blanka Gyula albinet at t-online.hu
2005. Május. 23., H, 19:08:17 CEST

Helo!

Ha mar skype...
En is feltettem, de nalam csak addig jut el, hogy megjelenik egy majdnem
teljesen ures ablak, se feliratok se egyeb elemek. Kde panelen azert
megjelenik a kis ikonja, de jobbklikket ranyomva egy ures menu jon fel.
Gyanitom, hogy valahol a linux compat kornyeken lesz a hiba. Volt valakinel
ilyen?

FreeBSD 5.4