[BSD] dvb skystar1

Gyuris Otto ottonet.bsd at freemail.hu
2005. Május. 4., Sze, 15:41:46 CEST

2005. máj.  3., kedd, 13.34.19 GMT -kor Gyuris Otto ezt irta :

> csak erdeklodnek, hogy van-e vkinek tapasztalata bsd alatt skystar1
> (conexant fusion 878a chip) sat kartyaval? Eleg lenne csak tuner reszet
> beizzitani, hogy a muholdas csatikat fogja...

udv

probaltam freebsd alatt is, de ott sem megy. a gond az lehet, hogy a
modul skystar1 -hez valo, ez a kartya meg skystar 1 CI.

http://www.technisat.com/?site=produkte/produkteview.php&kid=1,29&pid=1491&reload

Az lenne a kerdesem, hogy ha ez a kartya nem megy, akkor milyet vegyek,
ami hasznalhato bsd/linux kornyezetben, es tud (cryptowork) elkodolt
csatikat fogni. (tehat bele tudom dugni a dekoderkartyam a kartyaba)

--

Üdvözlettel: Gyuris Otto