[BSD] hasznalt gep SMP szervernek

Berta Sándor berta at beco.hu
2005. Május. 4., Sze, 14:01:27 CEST

Kiváncsi voltam, hogy ez a gép mit csinál XP alatt.
Nos egy 2,6GHz Celeleron 512DDR/400-al egy DOS ablak nyitása után az XP
része használhatatlan, annyira lelassul. Ez meg észre sem vette,
ráadásul ebben csak 512MB RD maradt, mivel 2db 256-osat átettem egy
850-es Intel alaplapba.
A Matrox kártyája 4 monitort tud kezelni. (8MBx4)
Ezzel is tökéletesen lejátszik minden DVD-t.
Most van az üzletben GF4 64MB MX440 PCI TV-out kártyám, ha mindenáron TV
kimenetre van szükségem, vagy játszani támadna kedvem.
udv
berta