[BSD] VIA EPIA

Váczi Pál pvaczi at freemail.hu
2005. Már. 23., Sze, 23:58:40 CET

szia,
nekem egy via epia m10000 megy szerverkent (adsl(mpd), dhcp, pf, cyrus
imap, mysql, samba, ujjabban apache2)  masfel eve. leszamitva az en
balfeksegeimet (sose volt korabban bsd-m), nincs vele semmi gond.
viszont arra vigyazz, hogy tul kicsi tapos hazat ne vegyel neki. en ugy
gondoltam, hogy a hozza gyartott 40W koruli tappal ellatott haz eleg
lesz. mukodes kozben, es a nappaliban eleg is (olyan 30-35 kozott
eszik). de mikor vegre kikerult a helyere a kamraba, ahol telen eleg
hideg volt, nem akart elindulni. ha jol lattam az alaplapi halokartya
nem akart mukodni (talan a vinyo az indulashoz tul sok aramot vett fel,
es neki nem maradt). kapott egy nagyobb hazat nagyobb tappal, azota
vigan szalad.
fbsd 5 stable van rajta, bar miota elindult az 5.4 fele, inkabb nem
frissitettem, biztos ami tuti. majd ha release-lik az 5.4-et...
udv,
pali