[BSD] kernel compile - nem megy

Laszlo Zsolt Nagy nagylzs at freemail.hu
2005. Már. 16., Sze, 14:02:41 CET

>Jelen esetben (is) a dokumentacio olvasasa a megoldas... igy rogton latni
>fogod, hogy a dummynethez kell az ipfw opcio is akkor is, ha tuzfalra
>nincs szukseged.

Raadasul arra is van. :-)
Egyebkent tokeletesen igazad van. A problema oka, hogy a dummynet-et
akartam hasznalni, es egy FreeBSD-s
cikkbol indultam ki. Ott leirtak, hogy kell az 'options DUMMYNET' de azt
nem, hogy IPFIREWALL is kell.
Kerdes: van valamilyen eszkoz arra, hogy ezeket ki lehessen szurni?
Valami olyasmi parancsra gondoltam, hogy:

messias>checkconfig GENERIC
Warning: GENERIC:112: DUMMYNET also requires IPFIREWALL to be present
messias>

mert ugye ez egy dependency, es gondolom ezek mind le vannak
dokumentalva. Szerintem a listakat sok folosleges
forgalomtol lehetne megkimelni ezen a modon. :-)

Nem allitom, hogy nem vagyok hibas. ;-)

Laci