[BSD] pptp vs freebsd 5.4_prerelease

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2005. Már. 16., Sze, 12:21:35 CET

Sziasztok,

mul hetvegen frissitettem a rendszert, ami mukodik is a pptp kivetelevel.
Eddig ha feljelentkezett a dolgozo kivulrol szepen beengedte es bent
volt a halozaton eltudta erni az eroforrasokat, most pedig authentikal
sikeresen es a belso halot nem latja. Nekem ugy tunt, h eddig nem hozott
letre kulon tunX interfacet a pptp most pedig igen, emiatt az akkor
mukodo forward miatt gondolom elerte a halot most pedig nem, mert mindig
egy kulon tunX interfacet huz fel.
a kerdesem az, h milyen modon tudnam elerni, h a tunX interfaceket
forwardolja (ipfw-m van), h elerjek a belso halot?

udv,

sz