[BSD] 5.4RC2: sis0 ethernet address: ff:ff:ff:ff:ff:ff

Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu Gabor.Zelenak at hungarocontrol.hu
2005. Jún. 30., Cs, 09:22:51 CEST

nemileg jo hir az Amilo A7645 02-es tulajdonosoknak,
hogy a PCBSD 0.7.5 verzioja csont nelkul fel tudott
lopakodni a gepre minden lathato es lathatatlan
gond nelkul. sot, azt kell mondanom, hogy meglehetosen
egyszeruen mennek itt a dolgok. javaslom majd minden
egysegsugaru BSD felhasznalonak.

(megjegyzes: az installalas utan celszeru ezen a hw-en a default,
tehat az acpi-s modullal belott kernelt futtatni.)
--             Gabor Zelenak
--          HUNGAROCONTROL
-- MATIAS Air Traffic Control System
-- tel.: 36 1 243-4106
-- fax: 36 1 296-9182
-- mb: 36 30 343-1911
-- mailto:gabor.zelenak at hungarocontrol.hu
-- http://www.hungarocontrol.hu
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sb20293B5D454552465Bsnlbxq'|dc
-- 10 kind of human existing in the universe:
-- who knows binary numbers,
-- who doesn't.