[BSD] raid tovabbra is (melyiket ismeri a FreeBSD?)

Fazekas Mihály michael at goliat.eik.bme.hu
2005. Jún. 29., Sze, 12:27:21 CEST

> Kivancsi leszek a megoldasra, hasonlo helyzetben voltunk, nekunk
> SATA vinyohoz kellett olcso RAID kartya.
ok, majd beszamolok. :)

> Azt mindenesetre megallapitottuk, hogy ennek az also arkategorianak
> a kartyai nagyreszt azonos chip-et hasznalnak. Peldaul amit vettunk
> (talan Kouwell volt), abban ugyanaz volt mint a Adaptec 1210-ben es
> csont nelkul lehetett frissiteni 1210-es BIOS-ra. Persze a mienken
> az Adaptec-kel szemben nem volt non-volatile memoria, ugyhogy ment
> vissza az eredeti BIOS.
Ezek szerint a Kouwell ment FreeBSD alatt mindenfele patch nelkul?
Vagy csak en ertettem felre valamit?

Ezeket elvileg melyik driver tamogatja, ha tamogatja egyaltalan?
En az arcmsr(4) -nel talaltam hasonlo (1210) tipusjelzest, de nem
hiszem, hogy arrol lenne szo.

mailto:michael at goliat.eik.bme.hu
Phone: 463-1966