[BSD] Binaris csomag install

Sztankay Zsolt stan at mail.datanet.hu
2005. Jún. 27., H, 21:18:54 CEST

Zahemszky Gábor wrote:

>No ez tévedés: biztonsági okokból a RELENG ágat kell követni - ami
>gyakorlatilag az adott verzió plusz biztonsági javítások.

Nekem a STABLE az a RELENG, ezek szerint rosszul ertelmeztem. Mindig
tanul az ember. :-)

>Igen. Node választhatsz:
>Félreértés ne essék. Nem állítom, hogy ez a létező világok legjobbika,
>csak azt, hogy ha ragaszkodik az ember a bináris csomagokhoz, akkor
>tartsa be, hogy 3-4-6 havonta frissít - oprendszerrel együtt; ha meg
>frissebb csomagok kellenek, akkor fordítson magának.

Reszemrol is felreertes ne essek, en forditok rendben es jol elvagyok
vele. Csak azt irtad senki nem keri, hogy forditsak, amire azt mondtam,
hogy barcsak igy lenne.

Valljuk be, azert neha idegesito, amikor orakba kerul egy frissites,
fokent ha a csomagnak olyan fuggosegei vannak amiket amugy nem hasznalsz
(pl cvsup forditashoz a modula rendszer)... Vagy ha forditas kozben hiba
tortenik es csinalsz log-ot, akkor bongeszheted, hol is csuszott felre a
szeker. Mert ugye a legvegen csak annyit latsz, hogy 'x package update
failed'.

>Ilyen a (Free)BSD.

Amikor a hardver es ahhoz szukseges szoftver lehetove teszi en FreeBSD-t
telepitek, igy bajom nincs vele, sot.

>Ui: nem kell feltétlenül összevetni se Debian-nal, se Windows 2003
>Advanced Server-rel. Más.

Eszembe nem volt, bar elozo heten erkezett meg az Ubuntu Linux CD pakk. :-)

Zsolt