[BSD] (PC-)BSD inditasa Grub-al

Nemes Szabolcs gyorbir at mail.datanet.hu
2005. Jún. 27., H, 12:12:26 CEST

On Mon, 27 Jun 2005 12:00:03 +0200, Zahemszky Gábor wrote:

>Kicsoda, micsoda?
>Kit tettél hdd1 -re? Ki hajlandó szerinted csak primary-ra fölmenni? Mi

Hát a PCBSD-t. Arról van szó, nem? :))
Aztán lehet, hogy csak az a telepítő nem volt hajlandó más part-t
kiválasztani...

>a feladat? Esetleg egy picit részletesebb leírás legalább a
>diszkek/oprendszerek létéről/elhelyezkedésérőL?

2 vinyó (pri. master/slave) + 1 dvd (sec. master) van, sec.slave-re
raktam be 1 vinyót, arra tettem a BSD-t. Fölment szó nélkül, csak nem
indul.

>Ui: amúgy alig használok grub-ot

Tkp. én se azzal akarnám indítani, hanem közvetlenül "magáról".

Nemes Szabolcs