[BSD] Install?

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2005. Jún. 17., P, 11:20:40 CEST

Szervusz!
 	En probalkoztam a 5.4-RC1 bootonly-rol bootolni, de nem mukodott.
A disc1-rol igen. Lehet, hogy az RC2-ben sem mukodik a dolog.... Szerintem
probald a veglegest....

Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98