[BSD] Miért nem akarok Windowsra áttérni?

Géczi Szabolcs csirki at mail.tiszanet.hu
2005. Jún. 15., Sze, 20:45:05 CEST

Papp Tamas wrote:

>De igen, jobb az apt. Bar relativ, hogy mit jelent az OK.
>
>A portupgrade-nekem nagyon nem jott be, de nincsen jobb ...
>Mondjuk nem is biztos, hogy a portupgrade-del van a baj, maga a ports
>szar, de ez sajat fajas:)

Imho ez vallasi kerdes, nekem az apt-vel is sikerult rendszert osszeb at szni.
speciel nekem szokott menni az upgrade a portsban is, bar igaz, h mindig
egyes elemeket frissitek, es azok soxor jol kezelik a dependencyket, ha
meg kell akkor +2 make install azt kalacs. igazabol sokat nem szivtam
meg a portssal.

udv

sz