[BSD] apt - portinstall

Kovács János kovacs.janos at ofi.hu
2005. Jún. 15., Sze, 16:59:00 CEST

Sziasztok,

On 2005.06.15 14:33:23 Papp Tamas wrote:
> Az apt megcsinal mindent korrektul, evek ota nem volt vele problemam
> ilyen teren, kopp.. kopp.
>
> A portupgrade nem csinalja meg nekem ezt mindig

> igaz nem csak a potupgrade, hanem az egesz port. A
> perl­rol meg ne is beszeljunk..

Szerintem alapvető különbség nincs az apt és a portupgrade között,
csak az apt mögött egy "karbantartott" repo áll, amíg a ports inkább
kódhalmaz.

Az más téma, hogy a portupgrade nembír megbírkózni a ports nyújtotta
szabadsággal, de akkor
- ahogy Tamás mondta: gányt inkább ne fejlesszen senki, mégha
        ingyen is teszi, mert akkor csak ilyen lehúzásokra számíthat
- hamár fejleszt valaki ports-ra épülő upgrade utilt, az nézzen már
        bele, hogy hogyan is működik, kik és milyen színvonalon
        tartják karban a repo-t.

Egyébként maga a ports, ha megszokja az ember és a portupgradet és
környezetét megfelelően (megfelelő munkával) egyengeti vagy saját
scripthalmazt készít, akkor jobb eredményt tud elérni, mint az apt mögötti
egy-két repoban tárolt csomag nagy része.

Egyébként mióta a perl nem része a distribnek (5.x) azóta mint az
angyal...  bárcsak minden port ilyen lenne!

KJ.
--------- következő rész ---------