[BSD] noot problema

Papp Tamas tompos at martos.bme.hu
2005. Jún. 14., K, 19:28:40 CEST

On Tue, Jun 14, 2005 at 06:16:23PM +0200, Papp Tamas wrote:

> A franc essen bele, ezzel panikol persze a kernel. Hude pipa vagyok
> most az fbsd-re.

No, akkor csak leirom, mi volt. Gondolom a jo resze a hujesegemnek
koszonheto, de nem hinnem, hogy mind.

A gond ott volt, hogy en mindig a kernel.old konyvtarral es annak a
tartalmaval probalkoztam, pedig az vmi nagyon regi vmi volt, amiben
egy nem jol mukodo kernel volt. Amikor installtam most az uj kernelt,
csinaltam a regirol egy mentest egy masik konyvtarba, azt hasznalva
minden rendben volt.
A kerdes, hogy make installkernelkor miert nem mentette a regi kernelt
a kernel.old konyvtarba? Regebben igy volt, ujabban miert nem? Ez
engem total felrevezetett.

Hogy mi a baj az uj kernellel? Fogalmam nincs sincs. Ket gepen is
kiprobaltam. Egy Prolianton es egy Fujitsu-Siemensen. Mindegyiken
elpanikol rogton a boot elejen. Keresgeltem a google-n es voltak is
hasonlo bajok, de egyvalamiben mindig kulonboztek, a dumpnak ennek a
soraban:

current process = 0 ()

A zarojelek kozott szokott lenni egy processz nev. Kiprobaltam sajat
kernellel, gondoltam biztosan azert nem jo. De utan GENERIC eseten sem
ment..

Azert kosz a segitseget.

tompos