[BSD] Szerintem legyen eleg [volt: jo wireless kartya FreeBSD ala]

Antal Rutz rutz at hu.freebsd.org
2005. Jún. 13., H, 21:56:01 CEST

Kedves Listatagok!

Azt hiszem, hogy mostmar nekem is meg kell szolalnom, pedig ilyen nem
szokott elofordulni nem szakmai kerdesekben (ahova ez a tema
eljutott..). Szerintem most kellene befejezni ezt a stilust, mely
teljesen meltatlan a magyar BSD kozosseghez. Az archivumban sem lehet
ehhez hasonlo arrogans stilusu (a barati legkor es segitokeszseg teljes
hianyat felmutato) threadet talalni.

Kerem, fejezzuk be ezt a fajta parttalan sardobalast, szemelyeskedest,
nem hiszem, hogy ennek van ertelme. Ha ugy erzitek, hogy elvarratlan a
szal, akkor tessek ezt innentol kezdve szemelyes levelezesben
megvitatni, ez mar nem a listara tartozik.

Szeretnem, ha ez a thread (es ez a stilus) lezarulna, es nem kellene
kimoderalassal vegzodnie...

Megerteseteket koszonom

Rutz Antal
Listaadmin