[BSD] [OT] naci beszolasok nyilvanos forumokon (Was: Re: jo wireless kartya FreeBSD ala)

Robert Nagy robert at openbsd.org
2005. Jún. 11., Szo, 18:05:02 CEST

On (11/06/05 17:43), Marton Kenyeres wrote:

> Elozo leveled altalam kifogasolt mondatat olvasva (elhamarkodottan) azt
> gondoltam, hogy egy kis taknyos vagy, aki nem tudja, hogy mit beszel.
> Belatom, valoszinuleg tevedtem.
Nagyon is tudom mit beszelek.

>  >
>  >>Ilyennel kulturember nem viccel. *SOHA*
>  >
>  > Tevedsz.
>
> Feltetelezem tudod, hogy a mondat, (amivel szerinted igenis lehet
> viccelni) egy olyan helyen volt kiirva, ahol tobb mint egymillio embert
> gyilkoltak meg, nagyipari modszerekkel. Ha szerinted ezzel lehet
> viccelni, akkor te egy naci fasz vagy.
Ezt kikerem magamnak. Ez a baj a mai magyarorszaggal hogy aki kopasz
az skinhead es utalja a romakat, aki pedig leir egy olyan mondatot,
amit a nacik felhasznaltak a sajat celjraikra akkor mar az is naci.
Nevetsegesen szanalmas vagy. Es igen valoban jobb lett volna privatban
mert amiota megirtad az elso email-t. Atmentel a thread igenytelenbe.

Igen, tovabbra is fenntartom.