[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Jún. 11., Szo, 14:49:30 CEST

On Fri, Jun 10, 2005 at 11:10:27PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> Kölcsön volt, és a cég valami 3com dealer-akcióban vette, de én se tudok
> róla többet.

Ertem. Mert en is csak TI-s chippel lattam 3com-ot mostanaban, az pedig
nem jo.

> Ezzel szemben a doksiban szereplő D-Link Mithostól volt, és
> azt, hogy ő honnan szedte, azt meg lehet tudni ...

Aha. Mondjuk ilyet mintha tenyleg lattam is volna valahol, csak nem
voltam benne biztos, hogy abban is tutira Atheros chip van, vagy mar
csereltek (mert pl sok helyen mar a G650+-t aruljak ami biztos nem jo)

BSD: An Operating System, Not a Religion.