[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Adam Szilveszter sziszi at bsd.hu
2005. Jún. 10., P, 22:55:36 CEST

Szia!

On Fri, Jun 10, 2005 at 09:35:41PM +0200, Zahemszky Gábor wrote:

> http://www.addel.hu/template/temp1/products.php?storeid=348&prcategory=2294
>
> itt épp egy oem orinoco gold -ot hirdetnek, tudtommal az tán a
> legrégebben támogatott fajta.

Igen, ezt en is lattam. Csak elbizonytalanit, hogy a kereskedes csak
virtualis. Tul sokat tudok az Internetes kereskedes allapotarol ahhoz,
hogy valakiben megbizzak, akibol csak egy email cimem, meg egy
(altalaban kartyas) mobilszamom van, es nem tudok odamenni es ravagni az
asztalra, ha valami nem stimmel. Valami olyat kerestem, ahol S.K
odakocoghatok a boltba es megtapogathatom a cumot mielott megveszem. De
koszi, keresek tovabb. Eddigi eredmenyeimrol thugnak irt valaszomban
szamolok be. (nem tul vigasztalo)

> Ui: ja, a bsd.hu -s oldalon levő wlan-os leírásomban emlegettem olyat,
> ami ment natív driverrel (Pl. a 3com - ot kb 1 hétig nyúztam, és semmi
> baj nem volt vele) - ne tévesszem meg a GSüveg neve :-)

Semmi bajom a nevvel, de a kerdeses kartyat meg csak arlistaban
felbukkani sem lattam, bar gondolom amugy is a dragabbak kozul valo
lehetett, mint a 3com-ok altalaban. A tied honnan volt?

De egyelore nem adom fel... mindenesetre rohej, hogy a kb ket evvel
ezelottihez kepest az allapotok nem javultak, inkabb romlottak, mert
akkor ugyan tenyleg kb 5 fele kartyat ismert a FreeBSD, de azok legalabb
kaphatoak voltak, mert a vilag is kb azoknal tartott. Most van papiron
tobb tucat (ld Atheros kartyak) de ezek mind fantomok: latni oket csak
nagyon keves embernek sikerult (es ahogy a kinti listakat elnezem, nem
csak Magyarorszagon)

BSD: An Operating System, Not a Religion.