[BSD] jo wireless kartya FreeBSD ala

Robert Nagy robert at openbsd.org
2005. Jún. 10., P, 19:26:33 CEST

Nemtom hogy Free(?)BSD hogy all a tamogatott hardwarek listajaval,
pedig azt hittem hogy ok mindent dokumentalnak :)
> Eljott az ido, amikor szeretnek egy otthoni wifis halot csinalni
> FreeBSD-s gepek kozott. Elkezdtem nezegetni az elerheto PCMCIA
> kartyakat, de en is rajottem arra, mint sokan masok elottem, hogy sajnos
> a kartyakon levo chipseteket nehez megtudni, marpedig az a legfontosabb.
> Ezert kerdeznem: ki tud olyan, lehetoleg ma Magyarorszagon kaphato
> kartyarol, ami jol megy FreeBSD-vel es meghozza nativ driverrel, tehat
> nem az NDISulatorral, mert azert legyunk mar igenyesek. A mittomen
Free(?)BSD -n nem mindegy? Hiszen ok kijelentettek, hogy a driverek nem
reszei az operacios rendszernek.

De ha olcso es viszonylag jo kartyat akarsz venni akkor
Buffalo WLI-CB-B11 -t mar fillerekert lehet venni.
128/64 bit WEP, 2.4GHz 11Mbps es free driver bar mint mondtam
ez Free(?)BSD -n tokmindegy mert ugy nalunk nem resze az operacios
rendszernek.