[BSD] külső vinyó tetű =?iso-8859-2?q?_lass=FA?=, pedig USB 2-es

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Jún. 9., Cs, 08:18:09 CEST

Halihó!

Adam Szilveszter ezt írta:
> Mint masok is irtak, bele kell tenni a kernelbe mert alapbol nincs
> benne. Ennek az oka pedig az, hogy valoban nem teljesen "fullos" a cucc
> meg, bar a 6.0-RELEASE-re mar elegge az lesz ezert most mar benne
> is van.

  Annyira nem fullos, hogy ki is szedtem, mert dobálta egy idő után az USB
Mass Storage-ra a "BBB Bulk..." üzeneteket, s innentől csak egy reboot
segített (mielőtt saját maga kockára fagyott szó nélkül), legalábbis nem
tudtam más módon kihozni ebből az állapotból. USB1.1-en nincs ilyen gond,
csak lassú. A Linux kernel kezeli szépen USB2.0-n is ugyan azt az
eszközt... :((

> Regebben voltak panic-ok is 2.0-s USB-vel magas terheles alatt de azok
> mostanra elmultak.

  Mármint a 6.0 esetén? Mert az 5.4 is a fentit művelte. Szóval nem tudtam
megírni egy DVD-t percek alatt, mert USB1.1 esetén ez másfél óra lett...
  Mondjuk ez a pótvinyón lévő mentett-tömörített adatok heti kiírása volt
éjjelente, tehát nem zavart különösebben, de akkor is... :)
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu