[BSD] Mentés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Jan. 28., P, 10:13:22 CET

Halihó!

Fehér Sándor ezt írta:
> Bacula. Egy próbát megér. http://www.bacula.org

  Ezzel kezdtem, hogy nem alkalmas katasztrófa utána egyszerű
visszaállításra, ha azonos gépen van minden komponenese. :(
  Nem arra kell, hogy letörölt vagy sérült adatok állítsak vissza
mentésből, arra tökéletes a bacula, és használom is (csak a /home
mentésére). Nekem az kellene, hogy vinyóhiba esetén feldobok egy
alaprendszer, visszamásolom mentésből a teljes tartalmat, és megy minden
tovább... :)
  Valószínű kombinált mentés lesz (alaprendszer = dump, /usr/ = tar, /home
= bacula)... de nekem egyben lenne kényemes... :((
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141