[BSD] Mentés

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2005. Jan. 27., Cs, 18:01:46 CET

Auth Gábor írta:
> Halihó!

>   Hozzá kell tennem, hogy DVD-RAM a média és közel 17G a mentendő
> mennyiség... :/

hozza kell tenni hogy egyszer eleg a 17Gbt archivalni utanna mar csak
inkrement dump kell ami lenyegesen kisebb bir lenni.

asszem levelnek hivjak a dumpnal hogy mennyire legyen inkrement a dump.

  -0-9    Dump levels.  A level 0, full backup, guarantees the entire
              filesystem is copied (but see also the -h option below).
A level
              number above 0, incremental backup, tells dump to copy all
files
              new or modified since the last dump of any lower level.  The
              default level is 0.