[BSD] Mentés

Auth Gábor auth.gabor at enaplo.hu
2005. Jan. 27., Cs, 09:43:36 CET

Halihó!

  Visszetérő téma lesz nálam a mentés... :)
  Szakítottam időt, hogy a pár hónapja történteket kipróbáljam
gyakorlatban. Egy fontos dolgot meg kell említenem: ez a mentés
elsősorban ,,katasztrófa'' utáni visszaállításra kellene, nem arra, hogy
egy véletlenül letörölt fájlt könnyedén és gyorsan vissza tudjak állítani.
  Próbáltam a bacula-t, de ez nem nagyon alkalmas szerintem erre, mivel
mind a három subprocessze azonos gépen futna... :(
  Jelenleg tar-al mentek egy saját scripttel, de egy kicsit túlnőtt rajtam
a feladat (nem exclude, hanem include listám van, és így kicsit nehéz a
sok felhasználó dolgát menteni... :(
--
http://www.enaplo.hu - Iskolai Információs Rendszer
Auth Gábor -=- +36-70/9400-341 -=- ICQ: 49179141