[BSD] [off] 1U -s konzol

Péchy pechy at ggg.hu
2005. Jan. 17., H, 13:46:55 CET

Administrator/Mentat%MENTAT at mentat.hu wrote:

> Master View Pro CPU Switch LCD console 1U
>
> Alphasonic: 284.000.- + tréfa nagyker ár

éppen most találtam, nem sokkal olcsóbb de hátha..

Gazdaságos rack monitor + billentyûzet + egér!
"A legmagasabb Black Box minõség, a legjobb áron!"
 ServTray 15" = 299 000Ft + ÁFA*
*Az akciós ár 2005  január 31.-ig leadott rendelésekre vonatkozik.
 Az ár nem tartalmazza a beszerelõ készletet: RMB1-RMB5 (+ 7 990Ft+ÁFA)
 * 1U magas, 19.5"-39.5" mély rackszekrényekhez
* Elegáns, professzionális megjelenés
* Kompatibilis minden PS/2 -es és VGA KVM átkapcsolóval
* 15" és 17"-os LCD monitor 16.7millió szin (15"- 1024x768 at 60Hz,
17"-1280x1024 at 60Hz)
* 105 gombos billentyûzet
* "Touchpad"-es egér két gombbal
KVT201A    15" LCD monitor    299 000Ft+ÁFA
KVT202A    17" LCD monitor    376 000Ft+ÁFA
  _____
--------- következ? rész ---------