[BSD] HTT támogatás , FreeBSD 5.3

Potoczky Andras andras-ml at wertz.hu
2005. Jan. 12., Sze, 14:43:03 CET

Auth Gábor wrote:

>Halihó!
>
>  Most először gondoltam rá, hogy nyugodt körülmények között kipróbálom,
>hogy mire is jó a HTT... adott egy P4 Celeron D320 (2400MHz) processzor és
>egy HTT-t támogató alaplap.
>  A kernelbe tettem SMP támogatást, először HTT támogatást is írtam bele,
>de azt nem ismerte (mintha belecsapták volna az SMP kódba?). Nos,
>újraindítottam, de nem tudom, pontosan mit is kellene látnom...

Ha jol emlekszem 4.8, vagy 4.9-ben volt csak HTT, utanna mar eleg volt
az SMP beforditasa.
Alap helyzetben kell latnod ugye 2 CPU-t, ha sikerult a HTT forditasa:
#sysctl -a | grep hw.ncpu
Ha erre a szam 2, akkor SMP mod uzemel. Ha csak 1, akkor nem.

Egyebkent biztos vagy benne, hogy a celeronnak tudnia kellene a HTT-t?
Szerintem az csak P4-ben mukodik.

Andras