[BSD] mail problem alakulasa

daemon at vipmail.hu daemon at vipmail.hu
2005. Jan. 12., Sze, 12:28:10 CET

            Sziasztok!
A szerveren átmegy az adat, most már a sendmail is megy, csak be kellett kapcsolni.
Belenéztem a maillogba, miért nem jutott az eszembe?!
mail.local: lockmailbox /var/mail/root failed; error code 75
sm-mta[488]: j0CB9bPo00048: to=root, delay=00:00:30, xdelay=00:00:30,
mailer=local, pri=33200, dsn=4.0.0, stat=Deferred: local mailer
(/usr/libexec/mail.local) exited with EX_TEMPFAIL

Lehet, hogy a felhasználót nem állítottam be jól:
egyszerűen csak létrehoztam egy bakosgergo felhsználót, kell még ezzel valamit csinálni?
a var/mail/bakosgergo létezik, gondolom, ide érkeznek a levelek, de mégis a root mailboxba akarta szállítani a rendszer.
Miért?
Köszi a segítséget, üdv:
Bakos Gergő

INTERNETES NYELVTANULÁS!
ANGOL, NÉMET; 9 féle szint-tempó kombináció;
Hanganyag-CD; Internetes konzultáció!
http://www.mediabo.hu/akcio/vipmail/email.php

--------- következő rész ---------