Antwort: [BSD] pop3

Virgil.Varga at veritas-ag.de Virgil.Varga at veritas-ag.de
2005. Jan. 11., K, 13:50:40 CET

Helo

Ports-ból rakj fel ilyen mail/popa3d -t
/etc/mail/local-host-names -t kell csinálni
bele kell írni a hostokat pl.:
zsebradio.org
akarmi.hu
#azokat természetesen amelyek a szervered ip-jére vannak regisztrálva#
etc/inetd.conf-ban:
pop3  stream      tcp   nowait      root  /usr/local/libexec/popa3d
popa3d
kivenni a komentet előle!
utána ezeket krampácspld be:
killall sendmail
sendmail -bd -q30m
killall -HUP inetd
csinálj /etc/mail/access -t
tartalma: 192.168 RELAY
cd /etc/mail
make
ezekutén a levelezőkliensedben meg a szervered lesz a bejövő és kimenő
üzenetek szervere.. persze ha beállítod azt...
Ja... de mindez benne van a manualban.

Virgil Varga
IT

> Sziasztok!
> Újra itt vagyok a listán, és végre megkaptuk a domain nevet is:
zsebradio.org.
> A sendmailt be tudom állítani, hogy lehessen róla küldeni, illetve, hogy
a beérkező leveleket is a megfelelő postafiókba továbbítsa, a beállítás a
következő:
> divert(-1)
> divert(0)dnl
> include(akarmi/cf.m4)dnl
> OSTYPE('bsd')dnl - ezt majd pontosan megnézem, nem gond
>
> FEATURE('allmasquerade')dnl
> FEATURE('masquerade_envelope')dnl
> FEATURE('always_add_domain')dnl
> FEATURE('virtusertable')dnl
> FEATURE('access_db')dnl
> FEATURE('blacklist_recipients')dnl
>
> MASQUERADE_AS('zsebradio.org')dnl
>
> MAILER('smtp')dnl
>
> Ezzel eddig csak leveleket küldtem.
> Hogyan tudom megcsinálni, hogy a postafiókokba letöltött leveleket
hálózaton belül és kívül elérhessem standard levelező programokkal úgy,
hogy azok a pop3 protokollt
> használják. Kéne egy pop3 server? Nem igazán látom át a metódusát. A
qpopper jó erre a feladatra, vagy van valami általánosabb?