[BSD] php4-extension

Mohacsi Janos mohacsi at niif.hu
2005. Jan. 10., H, 10:20:29 CET

On Fri, 7 Jan 2005, Erdei Zsolt wrote:

> Sziasztok!
>
> Buta vagyok vagy szerencsetlen de nem ertem, hogy mukodik a php4-extension ?
> Arra gondolok, hogy van amit eleve elkeszit, de mi van akkor ha nekem az nem
> eleg? Milyen opciot kell hasznalnom a make-hez?

A ports rendszerben van egy opciokat kezelo resz. Ez eltarolja a
konfiguracios opciokat, hogy kesobb is ugyanazokat az opciokat
hasznalhassa az ember, amiket mar hasznalt.
Ez az opciokat kezelo fajl altalaban a /var/db/ports/{portname}
katalogusban
talalhato. Ertelemszeruen php4-extensions eseten ez a konyvtar
/var/db/ports/php4-extensions. Itt talalhato egy options file, amiben le
vannak irva, hogy milyen opciokkal volt legutobb forditva a
php4-extensions.

Ha ezt megakarod valtoztatni, akkor options fajlba beletursz vagy letorlod
es akkor elolrol kezded a php4 konfiguraciojat.

A masik es szerintem szerencsesebb megoldas, hogy csak az alap php4-et
installalod es kulon ports-kent installalod a php4 kiterjeszteseket. pl.

php4-4.3.10
php4-ctype-4.3.10
php4-curl-4.3.10
php4-mysql-4.3.10
php4-pcre-4.3.10
php4-pear-4.3.10
php4-session-4.3.10
php4-xml-4.3.10

Remelem ez segitett.
Udv:

Janos Mohacsi
Network Engineer, Research Associate
NIIF/HUNGARNET, HUNGARY
Key 00F9AF98: 8645 1312 D249 471B DBAE  21A2 9F52 0D1F 00F9 AF98