[BSD] 4.10 vs 5.3

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2005. Jan. 6., Cs, 17:37:12 CET

Attila Nagy írta:

> Könnyen tudnék mutatni olyan 5.0-CURRENT (ne kérdezd, szerintem olyan
> 2001 körüli) gépet, amely a telepítés óta ha négyszer újra lett indítva,
> akkor sokat mondtam :) (és még csinál is valamit, névszerver, CVS
> szerver, meg levlista)
>
> Az uptime önmagában nem hiszem, hogy jó lenne mércének...

valoban

de ha az a gep az internetre van kirakva akkor isten ovjon teged.
azota valoban rengeteg bug volt.

ellenben ha van elotte mondjuk egy transparent packet filter akkot mar
jobb a helyzet

de telleg veszelyes dolog nem frissiteni.

most hogy van binaris frissitesre lehetoseg (bar meg  nem hivatalos)
sztem meger annyit hogy egyszer egyszer ejszaka ujrainditsad.

vagy esetleg VMS ;)