[BSD] RE: elveszett levelek

Marton Kenyeres mkenyeres at konvergencia.hu
2005. Jan. 5., Sze, 15:17:27 CET

On Wednesday 05 January 2005 13:34, Magyari, Miklos wrote:

> en egyertelmuen allitom, hogy nekem is vannak elveszett leveleim.
> Korabban pl. semmit nem kaptam meg, amit hazex kuldott a listara, bar
> most speciel az ove pont megjott.
>
> mami

Konkretan nemtom hogy milyen level veszett el es hol, de az biztos, hogy
Hajdu Zoltan (gondolom o lenne hazex) levelei rendszeresen a junk
mappaban landoltak, mert a SpamAssasin-nal megbukott a
FORGED_MUA_THEBAT_BOUN teszten. Ennek meg valoszinuleg az az oka, hogy
az a valami ami sajat magat MCAFEE eAppliance-nek nevezi belematat a
levelekbe, a SA meg nem ismeri fel az X-NAIMIME-Modified headert, amit
gondolom ez az ize tesz bele.

udv,

m.