[BSD] ntpd vagy barmi helyette

Szukacs Istvan litch at underworld.hu
2005. Jan. 4., K, 23:08:24 CET

Zahemszky Gábor írta:

> Hogy jobb-e, azt nem tom, de:
>
> ha egyszer beállítod a kfki -t szervernek, akkor:
> a) miért állítod be magad multicast cliensnek? Ktől jön a dátum? (man
> szerint még a szintaxisa se jó, de mindegy)
>
> b) és miért is mondod, hogy a gép CMOS órája pontosabb, mint a KFKI ? -
> legalábbis én így értem a fudge sorodat
>
> Zahy < Gabor at Zahemszky dot HU >

jogos
ott volt a baj hogy amikor elkezdtem manual alapjan csinalni nem
mukodott. aztan elkezdtem kiserletezgetni egyszercsak megjavult.

kozbe olvastam az egyik levlistan hogy kell neki egykis ido mig mukodik.
aztan rajottem arra hogy win alol parancssorbol megy panel ablakbol nem
megy.

nah most megprobalok egy mukodo es manual szerint is jo confot
osszehegeszteni.

btw. 192.168.1.0/24 es tartomanynak szeretnek idot szolgaltatni.