[BSD] Updating the ports index

Ádám Szilveszter dr. adam at nhh.hu
2005. Jan. 3., H, 16:28:19 CET

Szia!

bsd-bounces at hu.freebsd.org wrote on 2005.01.03 16:24:53:

>   Bizonyára nem vagyok egyedül, az alább látható sorral:
> ===
> Updating the ports index ... Generating INDEX.tmp - please wait..
> ===
>   Ilyenkor egy sikeres cvsup után újragenerálja a bináris INDEX.db
> állományt, ahogy észrevettem. A gond az, hogy ez a tevékenység például
egy
> PII-266 gépen 5-6 óráig is eltart... :/
>   Lehet valahogy gyorsítani, vagy kikerülni?

Ha a portupgrade eszkozoket akarod hasznalni, akkor az INDEX.db kell, de
szerencsere az INDEX ujra irasat nem kell megvarni mindig. Vagy frissited
a ports fat es aztan "make fetchindex"-e begyujtod az uj INDEX-et, vagy
van egy sysutils/portindex nevu port ami sokkal gyorsabb, mint az
alaprendszerben levo "make index" vagy a portsdb -u.

Sz.
--------- következő rész ---------