[BSD] Hardware kerdes

Molnar Roland lavian at tolna.net
2005. Jan. 3., H, 14:27:30 CET

Szervusztok

Erossen kezdo mivoltomban kernek toletek segitseget BSD-vel kapcsolatban. :)

(Halkan hozzafuznem, hogy linuxozom jopar eve, BSD VMWare alatt lattam csak.)

Ket kerdessel fordulok hozzatok:
1.)
	Van egy ASUS P5P800-as alaplapom, amelyen kicsit kohogve megy a linuxok jo resze is alapbol. Ezzel a lappal van valami tapasztalatotok, ill. melyik BSD-t ajanljatok hozza?

2.)
	Egy kezdo szamara mely BSD-t ajanljatok? Jo lenne az elejen kis sikerelmennyel indulni, gondoltam ezert rakerdezek olyanoknal, akik nalam tobbet tapasztaltak e teren. Leginkabb desktop funkiora es multimediara kellene - Audigy LS es nVidia 5600 hatterrel.

Koszonok mindent.

--
Molnar Roland,